Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").
Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.
Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.
ACTE NECESARE pentru eliberarea „Sesizării pentru deschiderea procedurii succesorale" - Anexa nr. 24 la Ordinul Ministrului Finanțelor Publice și Ministrului Administrației și Internelor nr. 2052/bis/1528/2006 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru stabilirea, constatarea, controlul, încasarea și urmărirea impozitelor și taxelor locale, precum și a altor venituri ale bugetelor locale
1. Cerere tip - se completează cu MAJUSCULE (LITERE DE TIPAR);
2. Certificat de deces pentru persoana decedată după care se face succesiunea;
3. Certificat de atestare fiscală - original;
4. Certificat de naștere și de căsătorie pentru soția supraviețuitoare/soțul supraviețuitor, sau sentința judecătorească prin care s-a pronunțat desfacerea căsătoriei (divorțul) în cazul în care aceștia se recăsătoresc;
5. Certificat de naștere și de căsătorie (în cazul schimbării numelui) pentru moștenitori;
6. Actul de identitate pentru toți moștenitorii;
7. Titlul de proprietate în situația în care obiectul succesiunii se referă la un teren atribuit potrivit legilor fondului funciar;
8. Adeverința de rol de la Registrul Agricol - original;
9. Orice alte acte care dovedesc proprietatea asupra bunurilor deținute de persoana decedată după care urmează a se dezbate succesiunea (contract vânzare-cumpărare/construire, proces verbal de predare-primire a locuinței; contract de împrumut și adeverința de achitare integral, testament etc.
Actele doveditoare se prezintă în original.
Verificarea documentelor și eliberarea Anexei nr. 24 se realizează în termen de cel mult 30 de zile de la înregistrare.
NOTĂ: Sesizarea pentru deschiderea procedurii succesorale - Anexa nr. 24 se eliberează o singură dată la cererea moștenitorilor (succesibililor) prezumtivi ai defunctului.